Pagina's

woensdag 8 december 2010

Up-date




Hoihoi,

daar ben ik weer.
Zojuist maar even het fototoestel ter hand genomen en even wat foto's gemaakt van de recentste kaartjes en projecten.
De laatste tijd is mijn banksaldo aardig geslonken want ik heb toch wel een vrij grote aankoop gedaan!!!!!
Ik zag laatst bij een lokale hobbywinkel iemand aan het werk aan een ontzettend mooi boekje en vroeg haar dan ook hoe ze dat zo maakte en vooral die teksten.
Ze deed dat allemaal met de Cricut. Ik had natuurlijk al van de Cricut gehoord en ik wees de mogelijkheid voor mezelf dan ook meteen van de hand als 'veel te duur'.
Echter bij thuiskomst maar achter de pc gekropen en info over de Cricut gezocht.
Zowel mijn moeder als ik waren meteen verkocht! Wat een geweldig apparaat en wat een mogelijkheden!!!!!!!!!!!

Dus toen gaan speuren en uiteindelijk er toch maar één besteld! Wel meteen voor de expression gegaan, want die leek mij toch wel het fijnste.
Oh wat was ik een stuk ongeduld!!!! Hij moest namelijk nog binnenkomen en ik heb dan ook iedere dag gebeld of die nog niet binnen was! hahahahahaha!
En het was ook nog niets eens de standaard zilvere, dit was de champagne-kleurige uitvoering!!!!
Ik ben nu dan ook super trots op mijn expression! Heb er al ontzettend veel mee gedaan en de eerste mat was dan ook binnen de kortste keren op!! Op ebay nog geshopt voor een gypsy (véééél goedkoper in de VS!) en deze dus ook laten overkomen.
Had mezelf eigenlijk voorgenomen om hier nog mee te wachten (€€€€€€€!!!) maar er is tot het laatst van dit jaar een actie dat je er 5 cartridges extra bij krijgt! Naja, en tel 5 cartridges maar eens uit!!!
Hieronder enkele foto's van mijn Cricut, cartridges en gypsy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten