Pagina's

dinsdag 14 december 2010

Rouwkaart en nieuwe stempels

Hoihoi!
Daar ben ik weer!

Gisteren ontvingen wij het minder leuke bericht dat de vader van iemand die wij kennen is overleden.
Nou heb ik nog nooit een rouwkaart gemaakt, dus dat heeft even voor hoofdbrekens gezorgd.
Maar goed, een poging gedaan en zie hier beneden het resultaat.
Voor mijn eerste rouwkaart ben ik toch wel tevreden met het resultaat.

Nou, weer even vrolijker nieuws!
Afgelopen vrijdag een mailtje gekregen dat ze bij Harlekino (online webshop) afgelopen weekend alle magnolia stempels voor de helft verkochten!
Het ging erg snel met de stempels dus heb uit de nog reeds beschikbare stempels toch nog een aantal leuke kunnen kiezen.
Deze zijn onderweg dus kan niet wachten!!!!!!!!!
Tevens zijn ook mijn Copics uit Duitsland onderweg, dus ook daar ben ik helemaal happy over!!
Maar goed, er staan weer enkele kerstkaartjes bij de pagina 'kaarten', dus neem ook daar gerust een kijkje!
Groetjes en hopelijk weer tot snel!

1 opmerking:

  1. vind hem erggoed gelukt;) leuk ook in zwart wit
    het zijn idd moeilijke kaartjes om te maken
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen