Pagina's

zondag 29 augustus 2010

Knotsgekke kaarten en scrapdagen

Jaja, gisteren was het dan zo ver! Voor het eerst in mijn leven naar een hobbybeurs!
Al weken keek ik hier naar uit en ik had mijn oma en moeder dan ook bereid gevonden om mee te gaan.
Oma maakt zelf ook kaarten en was daarom hier ook wel voor te porren.
Wat heb ik gisteren mijn ogen uitgekeken!! Wat een mooie kaarten zie je daar overal en wat een geweldige ideeën!
Mijn doel was eigenlijk om een startersset van de Copic aan te schaffen, maar die plannen werden gewijzigd.
Er werd namelijk gedemonstreerd hoe je stempels kon inkleuren met Distress inkt.
Aangezien ik al verschillende kleuren van de Distress had en er een geweldige aanbieding was op de beurs hebben we nu maar liefst 12 kleuren bij elkaar. Nog 24 kleurtjes te gaan dus! :D
Maar goed, een ontzettend leuke ontdekking blijkt achteraf! (kijk maar bij de pagina 'kaarten')

Zoals wel vaker op een beurs zijn er overal leuke aanbiedingen en ik heb dan ook mijn eerste 4 Magnolia stempels kunnen kopen! Mijn grote trots qua aankopen van gisteren!
Daarnaast ook nog geweldig scrappapier en ander papier ingekocht, dus daar kunnen we voorlopig ook weer mee vooruit!
Ben al aan het kijken wanneer de Kreadoe weer is, want dit werkt echt VERSLAVEND!!!

Tevens heb ik bij de stand van studio QX (kuuks) mijn allereerste ATC's geruild. Bedankt voor de mensen die hebben willen ruilen! Ik heb ontzettend mooie kaartjes terug gekregen en het was ontzettend leuk om te horen dat anderen mijn kaartjes ook mooi vonden!
Dat geeft ook weer de drive om door te gaan met de ATC's.

Maar goed, tot zover weer mijn verslag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten